Sunday, October 18, 2009

Busy Mode



Sekarang saya tiada masa untuk mengupdate blog. Tapi sempat je post entri nie kan? Hahah.. Ntah hapape~ Tapi betul lar, takde apa yang nak diceritakan since saya sangat sangat sangat sibuk. Sibuk untuk apa? Sibuk untuk study ler! Interview dah nak dekat. Banyak yang tak ingat neh! Inilah akibatnya makan kepala ikan bilis banyak sangat. Heeheehee=)


Tapi saya tidak akan tinggalkan anda dengan begitu sahaja... Cehhhh cehhhh macam ada orang yang baca kan? Hahaha. Tak kisah lah~ Okeh. Saya akan bagi anda teka-teki.







Kenapa lubang hidung gorilla besar sangat???





Heheheheh. Teka jangan tak teka. Jawapan nanti saya post di entri akan datang okeyh!! Bye!!! =)

2 comments:

AdiBaNakAjaiB said...

sebab jari die besar..
kalau lubang idong die kecik, camane die nak korek idong

Mira Mazlan said...

hehee~! sbb tuh la saya kalo beli ikan bilis beli yg da siap belah punya..xde kepala dan tahi . hahaa~ :p jgn lupa update psl interview tuh okiee! tataa~